×

Proefdruk goedkeuren

Goedkeuren van een proefdruk kan online of via een PDF.

Iets niet naar wens? ook dit kan je aangeven, heeft u problemen?
mail dan studio (at} hilynx.nl

VIA PDF GOEDKEUREN

Download en open in Acrobat
om formulier te kunnen gebruiken.

ONLINE GOEDKEUREN

 

Algemene vragen

Het beste is om niet urgente zaken te mailen naar support (at} hilynx.nl
Voor urgente zaken kan je het beste bellen of appen naar 085 - 90 26 848

Binnen de openingstijden/contact uren wordt je meteen doorverbonden, daarbuiten heb
je een service code nodig.

De openingstijden/contact uren zijn te vinden op de contact pagina.

Als IT bedrijf hoor je een natuurlijk voorop te lopen op de rest.
Zover dit voor ons mogelijk en nodig is doen we dat ook.

De cloud is al een langere tijd voorzien van SSL, maar hier is het beland van veiligheid ook een stuk groter.
Tijdens de recente vernieuwing vonden we het een goed moment om ook de site van SSL te voorzien.

Dit ook met het oog op de toekomst en de mogelijkheid van een webshop.

Jazeker, IPv6 is volgens ons al lang geen toekomst meer.
Het is hard nodig en wij zijn lang geleden al begonnen met een interne uitrol.
Onze site en diensten werken er ook al enige tijd op.

Er zijn meerdere opties beschikbaar, en het maakt niet uit hoe u wilt betalen u ontvangt op verzoek altijd een factuur.

Betaal opties:

  • Op factuur (alleen voor vaste klanten/bedrijven)
    Factuur kan voldaan worden door middel van een bank overboeking,
    via een iDeal link of bij een latere afspraak via de Pin.
  • Pin
    Betaal makkelijk direct via de mobiele pin terminal.
    Geschrikt voor Visa, MasterCard, Maestro, V pay, Android Pay, Apple Pay.
  • Contant
    Oud en vertrouwd. contant betalen is natuurlijk ook geen probleem.

Heeft u een vraag maar staat niet in de FAQ.

Stuur dan een mail en ik help u graag verder.
Mailen kan naar welcome (at} hilynx.nl

Clearvox vragen

Dat wil ik natuurlijk niet, maar kijk voordat u support vraagt;

• Of alle wisselingen goed/normaal zijn ingesteld.
• Is uw nummer bereikbaar en waar gaat het fout?
• Kan u anderen bellen?

Deze info wil ik graag hebben en dan kijk ik in het systeem of ik iets raars zie.
Een deel van de centrale draait op software welke soms even kleinen problemen geeft die 5 minuten later weer weg zijn.

Het beste is om deze verandering door te geven of te overleggen met me en een datum vanaf wanneer de aanpassing acties moet zijn/worden.
Ik zal de aanpassing dan klaarmaken en toepassen op de gewenste datum.
Houd er rekening mee dat sommige aanpassingen niet meteen toegepast kunnen worden.

Ja dat kan. Een centralen kan met meerdere gebruikers en/of nummers uitgebreid worden.
Zo kan er een systeem komen wat het beste bij u past.

Dat is aan jou. Je zou het zelf kunnen doen, of een stem acteur kunnen inhuren.
Weet u iemand die een goede stem heeft kan dat ook, ik help met het opnemen en verwerk de bestanden zodat het gebruik kan worden.

Het kan natuurlijk gebeuren dat er door een storing of werkzaamheden even geen internet mogelijk is op uw locatie. Een mobiel bied dan uitkomst, ook die kunnen als telefoon aan het systeem gebeld worden via 3G of 4G. Is dat geen optie kan een tijdelijke doorschakeling geplaatst worden naar een ander nummer.

Staat uw Clearvox vraag hier niet tussen?
Neem dan gerust contact met me op, ik help u dan graag persoonlijk verder.

Vormgeving vragen

Dit kunt u doen door de bestanden/foto's via een dienst als WeTransfer naar on toe te sturen.
U hoeft de bestanden voor het versturen niet in te pakken...

U stuurt het dan naar aanleveren (at} hilynx.nl onder vermelding van de opdracht en/of het opdracht nummer.

Na het goedkeuren van het design, sturen wij het naar de drukker.
Zodra daar de productie start ontvangen wij een verwachte leverdatum, deze datum geven wij ook aan u door in de Project Manager.
Mocht deze datum wijzigen melden wil dit natuurlijk ook.

Als u zelf het drukwerk ontvangt wel, wij sturen u dan na verzending een tracking nr zodat het het pakket zelf kan volgen.
Ontvangen wij uw drukwerk, dan nemen we contact met u op als het binnen is.

Het af- of goedkeuren doet u makkelijk online HIER of gebruik deze PDF.

Vul uw (bedrijfs)naam in bij opdracht gever.
Het opdracht nummer vind u op of bij de proefdruk.

Vul de huidige datum in.

Kies de juiste optie.

Vul de eventuele gewenste aanpassingen in.

Zet uw handtekening.

  • Online kan u met de muis (of op met uw vinder op een touchscreen) uw handtekening zetten
  • In de PDF kunt u digitaal ondertekenen of anders na het afdrukken

Alles klaar en compleet?

  • Verstuur het online formulier door op "Send" te klikken.
  • Heeft u de PDF digitaal ondertekend? dan kunt u die direct naar mij mailen vanuit de PDF.
    (lukt dat niet, sla hem op en stuur hem als bijlage naar approval@hilynx.nl)
  • Heeft u de PDF uitgeprint en ondertekend? maak een Scan of duidelijke foto en mail deze naar me (approval@hilynx.nl) of geef hem persoonlijk aan me.

Bent u niet tevreden voor/tijdens het goedkeuren? geen probleem, meld me wat u wilt veranderen.
Is uw drukwerk geleverd en bent u niet tevreden?
Neem dan zo snel mogelijk contact met me op zodat we kunnen kijken wat er aan de hand is en hoe we dit kunnen oplossen.

Staat uw DTP vraag hier niet tussen?
Neem dan gerust contact met me op, ik help u dan graag persoonlijk verder.

Belettering vragen

Deze hangt heel erg af van het ontwerp en de grote ervan.
Sommige gingen kunnen met spoed de zelfde dag nog geleverd worden, andere hebben een week nodig. Ook maakt het uit of ik het kom plakken of u dat zelf doet.
Op het moment dat u een offerte aanvraagt of een opdracht geeft heb pas alle info en kan ik een planning geven.

Mijn machine kan tot ongeveer 60 cm snijden. Dit is dan ook de max breedte of hoogte dat in een keer gesneden kan worden.
Dat wil niet zeggen dat ik niet groter kan leveren… het moet alleen log geplakt worden wat als het één onderdeel niet mooi kan zijn i.v.m. de naad(en)

Staat uw belettering/decal/sticker vraag hier niet tussen?
Neem dan gerust contact met me op, ik help u dan graag persoonlijk verder.

Algemene IT vragen

Dit kan gebeuren als u geen of een slechte internet verbinding heeft.
De software probeert later opnieuw uw bestanden te versturen/ontvangen.
Heeft u wel een werkende verbinding?
Kijk dan of er een storing of werkzaamheden zijn via ons status account op twitter @offlinestatus
Staan hier geen meldingen? neem dan contact met ons zodat we kunnen kijken wat er mis is.

Dit gebeurd vaak door twee oorzaken;
Of u of de HDD heeft geen netwerk verbinding
Of de HDD heeft een ander IP adres gekregen waardoor de koppeling niet meer werkt.

Controleer eerst of u internet heeft, zo ja staat uw HDD ook onder Netwerk links in de kolom in Deze Computer?
Ja? Dan is alleen het IP adres veranderd, de koppeling passen we graag voor u aan.
Nee? dan is er wat meer aan de hand. we komen graag langs om u verder te helpen.

Geen internet:
Controleer of andere apparaten wel internet hebben.
Zo ja, staat vliegtuig modus misschien aan of is uw wifi misschien uit?
Is er een fout melding dat bijvoorbeeld het wifi wachtwoord niet goed is?

Slechte verbinding:
Dit gebeurd vaak als u te ver van uw router/access point zit of als er teveel wifi netwerken op op het zelfde kanaal zitten.
Probeer eerst dichter bij uw router/access point te zitten om te kijken of de verbinding stabieler wordt.
Zo niet dat is het verstandig om ons uw omgeven wifi's te laten scannen en uw wifi instelling zo aan te passen dat er geen of zo min mogelijk problemen zijn.

Voor apparatuur waarvoor snelheid en stabiliteit belangrijk is (denk aan een xBox/Playstation tijdens het online gamen) raden we altijd een bekabelde verbinding aan.

Staat uw IT vraag hier niet tussen?
Neem dan gerust contact met me op, ik help u dan graag persoonlijk verder.

TOP