×

Gebruik van de Project Manager

1Login met ontvangen gegevens.
2Controleer design op fouten.
3Klik "Approve" en onderteken.

Iets niet naar wens of problemen mail dan support (at} hilynx.nl

PROJECT MANAGER

General Questions

Als IT bedrijf hoor je een natuurlijk voorop te lopen op de rest.
Zover dit voor ons mogelijk en nodig is doen we dat ook.

De cloud is al een langere tijd voorzien van SSL, maar hier is het beland van veiligheid ook een stuk groter.
Tijdens de recente vernieuwing vonden we het een goed moment om ook de site van SSL te voorzien.

Dit ook met het oog op de toekomst en de mogelijkheid van een webshop.

Jazeker, IPv6 is volgens ons al lang geen toekomst meer.
Het is hard nodig en wij zijn lang geleden al begonnen met een interne uitrol.
Onze site en diensten werken er ook al enige tijd op.

Er zijn meerdere opties beschikbaar, en het maakt niet uit hoe u wilt betalen u ontvangt op verzoek altijd een factuur.

Betaal opties:

  • Op factuur (alleen voor vaste klanten)
    Factuur kan voldaan worden via PayPal in het cliëntsysteem, door middel van een bankoeverboeking
    o.v.v. het invoice nummer of bij een latere afspraak via de Pin.
  • Pin
    Betaal makkelijk direct via de mobiele pin terminal.
    Geschrikt voor Visa, MasterCard, Maestro, V pay, Android Pay, Apple Pay.
  • Contant
    Oud en vertrouwd. contant betalen is natuurlijk ook geen probleem.

Heeft u een vraag maar staat niet in de FAQ.

Stuur dan een mail en wij helpen u graag verder.
Mailen kan naar welcome (at} hilynx.nl

General DTP Questions

Dit kunt u doen door de bestanden/foto's via een dienst als WeTransfer naar on toe te sturen.
U hoeft de bestanden voor het versturen niet in te pakken...

U stuurt het dan naar aanleveren (at} hilynx.nl onder vermelding van de opdracht en/of het opdracht nummer.

Na het goedkeuren van het design, sturen wij het naar de drukker.
Zodra daar de productie start ontvangen wij een verwachte leverdatum, deze datum geven wij ook aan u door in de Project Manager.
Mocht deze datum wijzigen melden wil dit natuurlijk ook.

Als u zelf het drukwerk ontvangt wel, wij sturen u dan na verzending een tracking nr zodat het het pakket zelf kan volgen.
Ontvangen wij uw drukwerk, dan nemen we contact met u op als het binnen is.

Het af- of goedkeuren doet u via de Project Manager.
De inlog gegevens ontvangt u via de mail, zodra er een design klaar staat voor controle krijgt u ook hier van een mail met een link.
Via deze link kunt u inloggen en het design bekijken en controleren op type/schrijffouten etc.
Goedkeuren doet u door op "Approve" te klinken en daarna uw goedkeuring digitaal te ondertekenen.
U ontvangt daarna een mail te bevestiging.
Is er iets niet goed of na wens, meld dit dan via een reactie of neem contact met ons op.

Bent u niet tevreden voor/tijdens het goedkeuren? geen probleem, meld ons wat u wild veranderen.
Is uw drukwerk geleverd en bent u niet tevreden?
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op zodat we kunnen kijken wat er aan de hand is en hoe we dit kunnen oplossen.

Staat uw DTP vraag hier niet tussen?
Neem dan gerust contact met ons op, wij helpen u dan graag persoonlijk verder.

General IT Questions

Dit kan gebeuren als u geen of een slechte internet verbinding heeft.
De software probeert later opnieuw uw bestanden te versturen/ontvangen.
Heeft u wel een werkende verbinding?
Kijk dan of er een storing of werkzaamheden zijn via ons status account op twitter @offlinestatus
Staan hier geen meldingen? neem dan contact met ons zodat we kunnen kijken wat er mis is.

Dit gebeurd vaak door twee oorzaken;
Of u of de HDD heeft geen netwerk verbinding
Of de HDD heeft een ander IP adres gekregen waardoor de koppeling niet meer werkt.

Controleer eerst of u internet heeft, zo ja staat uw HDD ook onder Netwerk links in de kolom in Deze Computer?
Ja? Dan is alleen het IP adres veranderd, de koppeling passen we graag voor u aan.
Nee? dan is er wat meer aan de hand. we komen graag langs om u verder te helpen.

Geen internet:
Controleer of andere apparaten wel internet hebben.
Zo ja, staat vliegtuig modus misschien aan of is uw wifi misschien uit?
Is er een fout melding dat bijvoorbeeld het wifi wachtwoord niet goed is?

Slechte verbinding:
Dit gebeurd vaak als u te ver van uw router/access point zit of als er teveel wifi netwerken op op het zelfde kanaal zitten.
Probeer eerst dichter bij uw router/access point te zitten om te kijken of de verbinding stabieler wordt.
Zo niet dat is het verstandig om ons uw omgeven wifi's te laten scannen en uw wifi instelling zo aan te passen dat er geen of zo min mogelijk problemen zijn.

Voor apparatuur waarvoor snelheid en stabiliteit belangrijk is (denk aan een xBox/Playstation tijdens het online gamen) raden we altijd een bekabelde verbinding aan.

Staat uw IT vraag hier niet tussen?
Neem dan gerust contact met ons op, wij helpen u dan graag persoonlijk verder.

TOP